Ny Nicole Kidman ?

Okej gammal bild på Nicole, i "Batman forever" och året var 1995.. men här ser man iaf hur hon såg ut som yngre och redhead (personligen tkr jag hon är snyggare nu! Men jag vet inte direkt om hon har plastikopererat sej på äldre dar..)
Bilden på Amy Adams var inte heller så bra, hon hade typ ringar under ögonen, men wtf! Hon är 33 år, men jag tkr hon ser yngre ut - elr så vare bara något jag fick för mej när jag såg filmen "Förtrollad" , haha! Jag tkr iaf att hon liknar Nicole Kidman, kanske inte så mkt på bilden, men asså det är något. Antagligen för att båda är så söta.. :)
image152image153

Kommentarer
Postat av: teresa

Lite. Men Nicole ser lite "vuxnare" ut.. puss

2008-01-08 @ 13:40:50
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0