"när mitt bajs är tömt"

Förlåt om någon tyckte att förra inlägget var geeky, men det är inte mitt problem ;) Kul att så många vill kommentera. Gick till fina Klara kl halv åtta sen gick vi en promenad till Spånga Folkan och lämnade tillbaks en film, co hså drog vi hem till mig förstås och kollade på Singing Bee. Nog rätt person som vann ikväll. Men tjockisen var ju för härlig när han sjöng "när mitt bajs är tömt"!! Haha.Härlig sak. Nu går det någon film med Amanda Bynes som jag funderar att kolla på, annars är det kanske smart att lägga sig tidigt ikväll, så man slipper enorm sömnighet imorgon. Kanske kommer någon recension på min bok jag läste ut häromkvällen. Får se. Godnatt <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0