migrän-skit..

Nisse är ute och dampar sej i snön och här sitter jag och har typ asont i halsen och migrän.. :/ När jag har migrän så får jag tp flimmer i ögonen när jag ska försöka koncentrera mej på nåt, vilket ger mej mer ont i huvudet, sen så får jag ont i ögonen också! Det är jävligt mobbat, och jag ska helst inte stå upp heller, för då finns det risk att jag svimmar (lite lverdrivet, men jag blir heeelt snurrig av dt!). Har en känsla över att Nisse är lite rastlös.. , han var nyss ute och lekte med den fashinerande snön, sen sprang han in i full fart och började jaga sin svan tills han tappade balansen (blev väl snurrig antar jag..) och ramlade på rygg.. mm.. Nisse är sååå normal! :D

Tur att jag vet var de olika bokstäverna på tangentbordet sitter, för min syn "slutar funka" lite då och då känns det som.. :S Orkar inte skriva mer, men jag lovar att skriva senare! man mååste ju faktiskt skriva mycket, vi vill ju komma med på mest aktiva-listan igen!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0