"men"

Hallojs :)
Har svinont i nacken efter en hel eftermiddag framför datan. Usch. VH1 står på och spelar härlig 90-tals musik. Tidigt sängående ikväll tror jag. Min nacke och mina vader värker som in i he****te. Måster bara berätta en lite rolig grej som jag kom på på svenska KP:t idag. Anders skrev nån mening på tavlan och någonstans i meningen stod det: men. Och då sa han något i stil med: Och sen har vi "men", som är ett bindord. Han sa det lite slarvigt så det lät som han sa: Och sen har vi "mens" som är ett bindord. Haha. Get it? Lite småfunny I think. Nu blir det borsta tänderna för mig, sådetså. Pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0