man har en sjukt tävlingsinriktad syrra..

Först och främst ska jag visa mitt nya halsband, shoppat på glitter! 50% REA:


Om bowlingen kan jag bara säga;
För er som tror att JAG är tävlingsinriktad ska bara veta att systar Jenny är såååå mkt värre, det suger.. Jag var otroligt duktig på att bowla idag (för att vara mej iaf), gjorde typ 5 strikes o nåra spears också, och den åkte inte alls spec. ofta ner i rännan som det brukade va för mej på yngre år ;) Så jag vann över Jenny (och ja va nära på att slå pappa), och hon lackade asså! Hon sa att ja bara hade tur och aaaaldrig siktade elr nånting - allt jag gjorde som var bra för mej hade jag tydligen gjort heeeelt fel enligt henne -.-. Dessutom så ville pappa att jag skulle inte bry mej o låtsas som att hon hade rätt för att Jenny är som hon är! VARFÖR?! Hon kan inte ens unna mej det! För att förlora mot mej var ju heeemskt. Hon tror tydligen att jag inte ska utvecklas nååånting sen jag var 6 år och inte kunde nånting och Jenny vann över mej. Hon kan inte finna sej i att det går bra för mej o mindre bra för henne. Det är hårt att leva med det, men jag är väl inte ensam om det får man hoppas...
Jaaa.. Bortsett från det där så var det kul! :D
Seee yaah! <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0