Lite framtidsplaner;

Lite småroliga (som är bestämda i princip, det är ju inte så att jag inte ska göra NÅNTING alla andra dagar ;P)saker som ska hända inom kort;
Idag: Stan med Bella, det var ett tag sen kan man ju säga! :)<3
2/2: Match med det vanliga laget mot Solna
10/2 (kanske): Skräckfilmmaraton med iaf Erika och Hanna
18/2: HM-club RABATT! ^^ I like
19/2: Dra till Thailand :D <33'
6/3: Åka skidor med skolan i Kungsberget

Hihi,orkar inte skriva mer saker. Men jag ska uppdatera den här listan hade jag tänkt...


Puwerpuffpinglorna var mitt favvoprogram vid typ 6 års ålder, JAG ÄLSKADE DET! :D<3 (fast det gör jag ju fortfarande (a) :D)


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0