Kväll

Hello folks. Härligt väder ute. Not. Vi har mormor på besök. Har ätit mammas hemgjorda, indiska Chicken Korma. Mm. Och nu ska jag gå till klara en stund. Till Emma: Asså, det är liksom en annan sak att gå till Klara för det är fem minuters gåtid, men till dig hade jag behövt åka buss och kanske kommit hem tio-elva. Bara så du inte tror att jag inte ville komma till dig älskling! Har spanat in ellos vårnyheter, och fräscha färger som vitt och ljusblått verkar vara hetast i vår. Perfekt. Efter tråkfärgen grått i vinter så kommer äntligen lite sålskensfärger. Och det kommer framhöva brännan ordenligt. Super. Här va några grejer som jag inte skulle tacka nej till i sommar, om jag var modell, 170 och rik d.v.s.
image207

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0