Kortisdag (något för oss dvärgar?)

Hey fells'
Kort dag idag. Slutade kl. 13.30. Då åkte jag med Leonor, Emma och Malin till Stadsbiblioteket. Mysigt med bibliotek, i think. Där stannade vi i 2 timmar (!) sen tog vi en banan och drog oss hemåt. En pjäs av Moliére som jag ska läsa på steg 14, lånade jag. Och en franskakurs för nybörjare, som jag, Leo och Emma ska arbeta med tillsammans. En cd och en bok innehöll det lilla fodralet. Vi snackade om jacuzzi hemma hos Malin på bussen, och nu ska hon ringa resten. Vet inte om jag får, eller vill för jag har ont i magen :( Jag tycker synd om Julia som har vart hemma från skolan i en vecka nu. Titta in i hennes blogg och önska henne att hon ska krya på sig! Imorgon ska Emma komma hit och låna någon bok, samt lämna över en text om Moliére. Förlåt för att jag inte höll mitt löfte om att sätta in en dagens outfit idag, men jag hann byta om till myskläder innan jag kom på det. Nu ska jag läsa lite bloggar och kanske börja med franskakursen. Puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0