KLARA

Detta är ett specialinlägg tillägnat till Klara, för att hon hela tiden nämner hur mycket hon gillar vår blogg. Och hon läser den varje dag, och kommenterar och är så omtänksam och långt ifrån egoistisk. "Jag älskar er blogg, den är bäst! :D Det är liksom alltid något man känner igen!" Skreb hon just till mig på msn. Då tyckte jag att det behövdes. Så alla som nu tycker att denna underbara Klara verkar vara en snäll och givmild person, eller som redan vet det, kan väl skriva det här bland kommentarerna och liksom säga hej till Klara. Det tycker jag! Här var en liten "typiskt Klara" - outfit. Hehe. Tack Klara! <3
image190

Kommentarer
Postat av: klara

fullprickad outfit:)Tiopoängare!

2008-01-16 @ 18:24:06
Postat av: teresa

:D

2008-01-16 @ 18:38:39
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0