kjolar

Godkväll allihopa ;)
Det var skitmysigt hos Malin. Trevligt och skönt med jacuzzi :D Men gud va vi är bra på skvaller och sånt. Vi satt ju och prata om typ en sak i några timmar bara. Haha. Imorgon ska jag åka till tygaffären med mamma för att köpa tyg till två kjolar som jag ska sy, och hon.. Hehe. Mest hon, men jag kanske ska titta på ;) En kjol ska vara "fejkjeans" (som på bilden) och vepig och den andra ska vara en pennkjol fast som går till typ där rumpan tar slur. Svart förstås och i stretch. Trevligt. Puss


Bilden är från ohre.blogg.se (och hon har också sytt den själv), glömde fråga om jag fick ta bilden, men jag hoppasj ga fick det, hehe :)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0