KISS

God morgon!
Eller ja.. Dagen startade väl inte sådär sjukt bra för mig då. Jag hörde prasselljud frånb ett hörn i mitt rum, där det står en kasse som är fylld med pysselpapper typ. Så gick jag dit, men det var bara ZImba som satt fridfullt där och.... KISSADE! Aaaaah! DÅ tog Kitty ur honom så kissade han massa på golvet istället. Så i en halvtimma har jag rengjort mitt rum, som nog ska lukta lite bättre nu.. Jag fattar inte. Han har ju vart rumsren i över ett år nu! Men han väntar alltid jättelänge innan han kissar, så när han kissar då blir det jättemycket! Och då kanske han får jättebråttom och måste kissa i just den sekunden.. och blablabla, you get it. Sen säger hjälpsamma lilla Kristjana att hon får kväljningar av lukten och måste ut därfifrån, så jag får (ofc -.-) fixa äckeljobbet. SEN, när man ber henne om nåt litet som att sätta pysselpapprerna som klarat sug (haha) i en kasse, då säger hon bara att jag inte styr över henne och blablabla. Otacksamma skitunge.. Idag ska jag ha på mig trosorna jag fick av Emma igår. Nice :D Pussar!

Kommentarer
Postat av: julia

michelle fyller 14 år så jag ska dit på tjejmiddag med maskerad :)

2008-01-10 @ 08:13:49
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Teresa

aha, najsigt.

2008-01-10 @ 09:27:30
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

mina snygga trosor från thailnad!! =)

2008-01-10 @ 10:42:48

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0