Jävla vinter-skit-ööööhrk-hatahata-väder-bläää!!

Jag är less på det här! ALLT! Jag kan inte stå ut med vintern! + att det var inte skönt att komma tillbaka till skolan o lämna lovet, förutom att man fick träffa kompisar o så, men man tänkte ju inte på alla andra som är ivägen o tror att dom äger allt och alla. Asså. Jag vill bara åka långt härifrån med mina vänner och bara sola och träffa nytt folk och sånt! Finns sjukt många människor i skolan som jag stör mej på , ÅÅÅH! Jag blir nog negativt påverkad av vädret... eller vad tror du? Basketen kan ju bara ta sej! Jag vill inte träna idag... jag har inte lust :(
skit..
Ge mej sommar och massa jordgubbar! :/
image162

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0