irriterande

Idag är det tisdag, och imorgon så ska jag spela basket.. de är nån cup... kul egentligen - men vi ska samlas i nån jävla hall i täbyy klockan (tadaaah) 8.15 -.-' någon som vill byta liv med mej? Näej, troodde inte dt heller.. vaknade nyss lixom, hur ska jag få nån sömn inatt? Det går ju bara inte!! Dessutom så har man väl sjukt dålig kondis efter typ 2 veckor utan nån träning alls, plus att jag har väl glömt hur man spelar den sporten vid den tiden imorn :S PLUS att det blir ju inte bättre av att man har ätit värsta nyårsmiddan igår. Nej, jag är inte sugen.. men faktiskt så har jag en känsla av att det blir bättre efter typ kanske halva matchen, då kmr jag nog bara tycka att det är kul! Om inget står ivägen för det, vill säga.

Nu har jag klagat klart! Kmr ett roligare inlägg nån gång idag!
Förresten! Vi har fan skrivit asmycke, hoppas att nyårslöftet blir av snart! :)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0