Intresting

Godmorgon people
Idag är det perfa väder för skorna, och nya väskan :D Eventuellt den nya jackan men jag tvekar på att riskera att blöta ner den. Ett paraply och en sminkneccesär är det enda jag behöver den hör månaden nu, sen är jag nöjd. Det får bli ett litet Dagens Outfit -foto sen, mest för att visa ellosgrejerna in live, hehe. Idag ska jag ha sexualkunskap med min grupp. Lärarna är ju ursmarta och placerar en i grupper med folk som satsar på samma pist i Kurs (NO & SO och allt annat förutom MA, ENG, SV,FR). Emma, Malin och Joanna kom i samma grupp med mig. Men så kom Eleni också, och då tyckte vi de va konstigt att hon inte fick vara med sina kompisar, men sen fattade vi att det handlade om en mål. Men Eleni är supersnäll (resten av gruppen också för den delen ;P) och det går superbra. Vi kommer nog få svart. Och då tänker jag unna mig själv en vaniljmunk, eller något liknande. Jag har nämligen ingåttt i ett avtal, med mig själv, att tona ner på ALLT det onyttiga. Så idag ska jag ha med mig russin till skolan ii en liten burk. Nu ska jag sminka mig. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0