Innan jag går och lägger mej (vilket förmodligen inte kmr hända..)

Jag och mamma har-.. elr vänta, det blev liiite fel; MAMMA har fixat i min garderob, rensat ut gammalt shit och jag har sagt typ: "för liten", "näej..", "nej för fan, den använder ja ju!", "jooo, ja har ju visst haft på mej den.. nåra gånger", "ha kvar", "okej ta bort den dåå..", "ja, juste, den ja!" o.s.v. HAHA.. lite kul sådär..
Nu ska jag typ göra lite grejjer... sen så ska jag väl kolla lite tv, för jag är verkligen inte trött. Och sen tvingar jag väl mej i säng för att ligga där sömnlös i nåra timmar.. :/ Jaaoo... life is hard. dessutom ska man tydligen åka tidigare hemifrån för Teresa ska typ låna ut skridskor till mej.. Tvivlar starkt på att dom kmr passa, jamenar strl. 37 när min vanliga är 39 och om jag har tur ibland 38. Hmm.. jaja..
"Godnatt" dåå...

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0