Hot or not: Idol-pojkband

Vilka menar jag då?
För dom som har missat det så har Erik (idol 2006), Mattias (idol 2007) och Danny (idol 2006) skapat ett pojkband.. YÄÄÄY eller NEEEY? Det är frågan.. Okej vi vet, nästan säkert, att ingen av dom är bögar och jag vet att det här är liiite löjligt/omoget kanske men det första man eller jag iaf tänker är: "GAAAAAAAY!". Men klandrar ni mej? Seriöst, titta på dem.. Snygg-Erik, Mattias-kopia av Erik och Danny-den blonde, asså dom är bra på sina sätt men tillsammans asså... hmm... Deras låt är förvisso helt ok, MEN gay, raaajt? Det är så.
Dessutom! What's up med att blondera håret typ fjortisblondt Danny? :S
image157
Här är dom.. "EMD" (braaa fantasi där också).
"Vi ska göra mogen pop", har dom sagt.. jag kan väl inte säga mer än lycka till då.

Så till slutsatsen: HOT or NOT? Själv har jag inte bestämt mej..

Kommentarer
Postat av: teresa

NOT! eeuw. det är så löjligt. satsa på en solokarriär istället! herregud..

2008-01-08 @ 13:35:47
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

mm.. men de är ju kul att dom försöker.. men de blir inte lyckat lixom..

2008-01-08 @ 13:38:17
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: mii

not! haha, gay :)

2008-01-08 @ 21:26:51

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0