Hey there

Hej och hå :D
Kom just hem från skolan. Dagens mellis vart en macka, en halv sharonfrukt och en cupcake, den sista faktiskt ;'( Idag pratade jag med Maria (vår nya lärare) om vi när Helena (min snart f.d. lärare) slutar, ska ha något fika eller något och skramla till en present. Nu har jag och Malin ansvaret för att typ meddela klassen och kolla hur många som vill det och så.. Men det är roligt. Isåfall blir det cupcakes och ett presentkort på Babyland i think. Nu ska jag checka lite bloggar, och möjligtvis ta en tripp till IKEA lite senare. Ciao

Kommentarer
Postat av: Klara

haha, det blir samma som vi gav till lollo då, den ultimata ska-snart-få-barn-presenten ;)

2008-01-28 @ 16:25:34
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: teresa

japp :D

2008-01-28 @ 18:44:28
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad gulligt!

2008-01-29 @ 21:00:49

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0