Hemsk händelse

Jag måste bara berätta om en jävla nära döden-upplevelse idag! Det var så jävla hemskt! Igår när jag, Teresa och Joanna satt på bussen till vällingby så hittade jag inte min mobil nånstans och jag var typ helsäker på att jag la mobilen i fickan.. men iaf så trodde ja sen att den var hemma. Några timmar senare, efter vby, träning och dusch så letade jag efter mobilen och ringde den. DEN VAR INTE DÄR! Så jag fick typ panik och ringde Teresa och fråga om hon hade råkat få med den. Det hade hon inte. Efter ett tag så trodde jag att det var kört, en till mobil sumpad typ.. -.-
Sen så tänkte jag att jag letar ute, lixom ganska uppgivet men iaf.. så jag ringde mobilen och gick ut... då hörde man ett svagt ljud av min mobilringsignal!! jag letade i gräset och där låg mobiljäveln! Det var helt fuktig och hade fått ett litet hack i sidan, men annars så var den helskinnad! :D YEEEES!!!
Tänk om det hade börjat snöa! Eller regnat tidigare. Shit asså...

Aja, puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0