Hej och hå

Är på sämst hurmör nu. Inte minst för att vi inte finns med på mest aktivalistan längre. Too bad. Men det löser sig.. Snart har jag läst ut min bok. Och då kan jag lägga in en recension här. Jag läser seriöst långsammast i hela världen. Men asså jag läser inte "lätta-att-förstå/Marian Keyes - böcker" utan jag läser mest invecklade böcker där man behöver läsa meningarna om och om igen för att förstå innehållet och veta om det är ironi eller inte. Men snart  har jag läst ut min 120 sidors bok, som jag började på dan efter julafton.. Haha. men snälla läsare nu; Hjälp oss att komma tillbaks på Mest Aktiva-listan. Skulle vara urkul :D Pussar!

P.S För dom som inte fattade så var det där nördiga "LOL-inlägget" ett skämt. Haha. SYL! ;)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0