Greetings from my place

Hejsan kompisar ;)
Kom hem för en dryg kvart sen. Jag och Emma tog kvart i -bussen från skolan, så vi anlände till Spånga typ, kvart i, hehe. Då drog vi till Vi och köpte lite gott. Emma tog en vaniljmunk och jag som ska börja äta nyttigt tog en fralla... och en sockerkringla! Usch. Har lite dåligt samvete nu. Jag ska klara av att inte äta lösgodis på en månad ändå. Hoppas jag. Inget speciellt hände idag, förutom de två redovisade stegen som jag har berättat om. Måste bara berätta om en sak som hände igår. Leo är ju så himla intelligent så när hon hittade ett par bottappade nycklar så lämnade hon in dem till receptionen, och upptäckte senare att det var hennes egna nycklar! Då kände hon inte igen dem bara för att det röda nyckelbandet inte satt på dom. Haha. Sött eller vad? Nu ska jag ta och plugga lite engelska och möjligtvis franska. Jag vet att mitt liv måste låta helt händelselöst den här veckan, men det är det inte. Hehe. Massa pussar på er!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0