gossip girl...

Skit. Gossip girl ska ju börja snart på femman, och jag har redan sett den första sesongen :S Så det kmr bli att alla snackar om ett avsnitt som ja såg för aslängesen och man ba: redaaan?
Dessutom: Sorry, men jag vill ha Gossip girl för mej själv ^^ haha! Men det är så jag känner.. "/ Bööööööööhhöööh! Jag ska fan avslöja allt som ska hända för alla! MOHAHAHAH! Jag kan varna er för att ett avsnitt är sooorligt i slutet! Nästan så man fick en liten tår i ögat ;o

Förövrigt är "Gossip Girl" den bästa serien näst efter "Desperate Housewives", trea kmr Scrubs tror jag! :D <3 jaaaao, snart är det träning och jag är trött.. :S JAJAJA.. det är som vanligt. Ja.. Ska äta biff med pommes och titta på "The Simpsons" snart. Vi hööörs sen då! Pussis.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0