Godmorgon

God morgon alla!
Igår gick jag genom en blogglektion med min syster. Hon tyckte att vi skulle ta upp mer åsikter och sånt som rörde folk, så att vi fick fler kommentarer. Sen sa hon att vi skulle skriva "renare", d.v.s. stor bokstav och punkt och mindre smileys. Haha. Men vad vet hon. Fast hon har faktisk haft ett unika läsare rekord på 70 eller nåt sånt. Men de va en enstaka gång. Annras typ 14. På tal om det!!!! Gissa om vår läsarnivå steg över tjugo igår? Hahah. Saftkalas here we come :D Kul faktiskt att så "många" läser bloggen. Alltså det är ju faktiskt väldigt få, om man jämför med storbloggarna, men om man tänker vid sidan om så är det faktiskt kul att 21 pers spanade in vår blogg igår. Najs. På tal om det, så skulle vi behöva lite åsikter och tips om vad vi ska ha mer av i bloggen. Nu ska jag titta på zoey 101 ;)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Hahaha, visst var min lilla lektion över msn bra? Borde ju skriva värsta boken och sälja den jättedyrt typ, så blir jag skitrik!
Sen har jag liiiite mer än 14 läsare/dag.

2008-01-05 @ 11:34:47
URL: http://ninelifes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0