God natt

God... natt typ?
Tog ett bad vid sju och drog sedan till älsklingen, Klara, med filmen Kate & Leopold. Gullig film :) Han brorsan till Kate var härligast. Påminner mycket om Andrew i Desperate Housewives. Någon som vet när DH har säsongspremiär? Sen kom jag hem och kollade lite på Lynley och sen nån annan knasig film om något borgmästarval. Haha. Nu ska jag få min skönhetssönm, och vakna utvilad imorn. Planerna imorgon var en tripp till Solna Centrum, med fickorna tomma dessvärre, men det kanske inte blir av, p.g.a. alla dessa bussolyckor som skett. Får se. Skulle behöva lite ppysselgrejor, för jag är uttråkad -.-
Godnatt :D


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0