GG

Hejsan allihopa :D
Är glad :D (bortsett från smärtan i svanskotan efter skridskorna -.-) Ska sätta på fina lösnaglar ikväll eller imorgon.. Kristjana gjorde det idag, men hennes var WAAAY to långa för min smak. Typ Blondinbellalånga :S Mina är alldeles perfekta. Bilder får ni sen. Efter skolan åkte jag, Malin och Joanna hem till Malin och käkade samt tittade lite på Gilmore Girls. Sen åkte vi upp till Vällingby och kollade runt lite. Hittade en fin sminkneccessär som kanske är något för mig.. Men jag vill helst ha en vit. Måste införskaffa inom snar tid, sen är jag nöjd:
- En sminknecessär
- Ett paraply
- En någorlunda bra dipliner
- En Nivéa-mascara med ljusblå och glansig hylsa (okej alla deras mascaror der typ ut så, men i alla fall -.-)

Ikväll är det premiör för Gossip Girl som säkert kommer bli en annan storfavorit. Någon som vet vad som har hänt med Ugly Betty? Lite väl hastigt och överraskande stop bara sådär. Det började ju bara för några veckor sen!? Har hört att det redan finns ett slu på Ugöy Betty, men det kan väl knappast vart det där? Då måste det ha vart mer omtalat. Konstigt. Men nu ska vi inte sörja, eftersom att det är Gossip Girl ikväll. Nu ska jag ringa och bjuda hit Klara att titta på GG. Ajusste, ni kanske behöver lite förklaringar till alla förkortningar:
- DH (Desperate Housewifes)
- UB (Ugly Betty)
- LV (Las Vegas)
- GG (Gossip Girl)

ja. Det var i stort sett dom. De kanske inte var så svåra att lista ut. Nu är det mat. Puss!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mina naglar är fina! Kanske lite långa men what the heckkkkkkkiiiish.. haha!

2008-01-29 @ 18:57:10
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag ska också titta på GG(;-) nu puuss

2008-01-29 @ 20:09:44
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0