gammalt

Hej! Idag kan ni räkna med många inlägg från min sida, eftersom att dagen kommer vara heltråkig. Hittade det här inlägget i min förra blogg, döpt till "Om någon orkar läsa.." Själv orkade jag inte, men jag kommer ihåg precis varenda sak som hände den dagen. Och till er som inte gillar mig, och vill mitt värsta - Enjoy!

idag har jag haft en typisk S K I T D A G! Imorse va väl allt bra, förrutom att jag vaknade en halvtimma för sent, och att det var svinkallt ute. Men på bussen var det varmt och skönt. Men sen fortsatte skolan där jag fick "jättemycket" gjort, med andra ord INGET! Jag måste verkligen skärpa mig. Sen pptäckte jag att min loggbok var borta. TACK! Så sen skulle jag ner till Anna och fråga efter den, (och mina nycklar som har vart borta sen i onsdags) men nej, då hade Julia megabråttom så att vi absolut behövde hinna med 13:45 bussen, så jag hann inte. Nu är jag nyckel OCH loggbokslös. Skit! Bussen visade sig gå klockan 13:52 (Tack Julia!) Sen gick allt bra tills jag blev sjukt kissig på bussen :S Men då tänkte jag att jag går på toa i V-by. Sen gick vi till Donken för att typ alla va hungriga. Och då ställde vi oss o kön, förstås! Sen stog jag där och skakade av kissnödighet tills Julia sa: Men gå upp. Du hinner tbx i tid! Och dum som jag var lyssnade jag till hennes råd och sprang upp på toa med Erika. Så stog vi där i en kvart och väntade på dem som var inne på toan som absolut behövde dröja extra mycket bara för att det stog människor utanför, som höll på att sprängas av kissnödighet. Tillslut sa jag till Erika att vi var tvugna att gå ner för att de säkert va framme vid kassan radan. Å när vi kom ner så stog de i kassan så jag ba hopp fram och sa: Också tar vi två cheeseburgare också :) Men det gick varken Erika L eller kassören med på så jag fick ställa mig längst bak i kön. Jippie! Då sa jag åt Erika N att beställa åt mig medan jag gick upp på toa... KÖ, igen! Så när jag hade stått där ännu en kvart så kom lilla söta Julia upp och tröstade mig :) <3 Sen fick jag slutligen gå på toa (puh!) och allt gick bra ett tag till. Tills vi var på H&M och jag upptäckte att jag är helt miffad för min bhstorlek är för liten över ryggen så fettet bara väller över ;). Haha. Men det gjorde inte så mycket. Det blev värre när vi var hemma hos Julia och jag hade ätit ett kilo godis och mådde pissilla. Och sen lurade Rasmus oss att han höll på att ta livet av sig, så vi blev  jätteskraja. Sen när Leo sminkade sig så hade en liten mascaraplutt hamnat på hennes N Y A tröja, som jag förstås med mina otroligt klumpiga handrörelser skulle ta bort, och det gick åt helvete för plötsligt hade hon ett halvt emokryss mellan brösten. Då stod vi jättelänge och gnuggade bort den. Sen när jag gick ut sprang jag till bussen för att hinna, och det var svinkallt! Så satte jag mig på fel busshållsplats (smart som jag är) så jag bara såg hur 541 kom från andra hållet. Då fick jag kuta och hann som tur var. Frös fortfarande lte om huvet när jag kom in så jag letade efter min mösssa, som förstås lekte kurra gömma med mig. Jag hittade den verkligen inte. SKIT! När jag kom till Välllingby så stog 118 redan där :S så jag sprang förstås dit och den otroligt givmilda busschauffören satte gasen i botten och rullade lite retande iväg. SKIT! Då var det en halvtimma till nästa buss och alla affärer hade PRECIS stängt eftersom att klockan var sju. GREAT! Skitfrusen, hungrig, uttråkad och i väntan på halv åtta bussen gick jag mot centrumet (låter sorgligt, right?) så ringde jag pappa som förstås hade druckit vi till middagen och mina föräldrar är lite skrajja för att få böter och sånt så han kunde inte hämta mig. Han mötte mig med bilden vid vällingbyvägen ist. Men det är ju en bit dit från vällingby så då fick jag allt frysa. Sen upptcäkte jag att jag hade en luva :) haha, och vad trillade ut från luvan om inte min mössa. OCxh som pricken över iet, så hittade jag mina skinnhandskar i fickan. Sköönt. Sen såg jag pappa och vi åkte hem. Sen åt jag fisksufflé till middag. Namnam. 

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0