flowerpower

Hejhej. Är trött nu så jag hoppas på att få somna tidigare ikväll. Funderade ett tag på skolan, och mina insatser förra terminen, som var typ botten, och bestämde mig för att verkligen anstränga mig som tusan den här terminen. Mamma har pratat om nån resa, för den som anstränger sig :D Nu ska jag verkligen INTE skryta, men det var så gulligt i ettan när folk började läsa, förrutom Klara och jag, för vi kunde redan. Och alla hade fått varsin läsebok, i olika svårighetsgrader, efter hur bra man var, och de svårighetsgraderna hette typ Ola, Elsa och Nånting :P Klara och jag fick förstås den bästa :D Och då fick man ett bokmärke med den personen på (asså Ola, Elsa eller nån snubbe) och så skulle man färglägga den.. hehe. Jag färglade min persons jacka grön och Klara färglade sin blå tror jag. Hah. Snacka om detaljerade minnen :D Lite dator och lite tv avslutar kvällen, och sen är det skola imorn. Och utflykt på fredag :(.. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Kitty

hahaha, när jag gick i förskolan/ettan läste jag vanliga barn/ungdomsböcker. fan vad töntigt det där lät men aja

2008-01-09 @ 20:53:16
URL: http://ninelifes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0