Fey Sommers & Victoria Beckham

Hejsan hoppsan.
Förlåt för sämst uppdatering, men när jag kom hem från skolan mådde jag obra och var tvungen att vila lite. Mådde välfigt illa och hade huvudvärk. Men det gick över vid fyra och då tog jag en kopp varm choklad. Sen åt vi middag för en halvtimma sen typ. Gott. Imorn ska jag trycka t-shirts med lara men jag har fortfarande ingen t-shirt att trycka på :S Jaja. Klara slutar säkert lite senare än min, så jag kanske hinner till V-by innan. Hoppas. Jag har tecknat en massa. Har upptäckt att jag har en lite dold "orealistiska men fina teckningar - talang". Coolt. Så nu ska jag fortsätta med mina kändisinspirerade tecknigar. Fina, lite överdrivet smal och långa flickor blir det hela tiden. Med solbrillor, just för att jag inte kan rita ögon ;) Puss!

(Rubriken: Jag har tecknat en Fey SOmmers-inspirerad teckningc och en Victoria Beckhan-nspirerad)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0