En kreativitets-dag och Fruktbricka á la Petterson

Hejsan :) Blev en väldigt kreativ dag idag. Efter cupcaksen satte jag mig och pysslade ihop två förvaringsgrejor. Den första är den där mappen/pärmen jag köpte på Åhléns. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den men det är liksom fack i den. Det andra var en Anthon Beg chokladask, som blev till en söt presentbox. Lite bilder förstås:
   
1&2: Sen fina pärmen, med krokodilstickers från panduro och en skylt där det står "Teresa 7:5" från panduro.
3: Facken. Det står dock typ ABC, DEF, GHI o.s.v. på flikarna men de gör inget.
4. Anthon Beg asken blev till en söt presentask, med lite täckande pappe och guldigt gummiband.

Jaa. Det var det I guess. Ikväll ska vi värsta "wannabe Petterson-fruktbrickan" innehållande sharonfrukt, banan, mango, ananas, physallis och passionsfrukt. Fast Kristjana (som är känd för sin enorma allmänbildning *ehum, inte*) tror att det heter syfilis, så hon ba: "Åh! Har ni köpt syfilis?! "Haha. Gulligt. "Jadå. Och vi passade på att köpa lite Gonorré och Klamydia, och när man utnyttjade erbjudandet 3 för 2 så fick man lite Kondylom på köpet. Great or what?" Hihi. Nej nu ska jag glo på ThreeFromOne på VH1. Tre låtar från en artist/ett band dårå. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, fan va underbart!

2008-01-27 @ 18:16:01
URL: http://annapetterson.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0