ellos.se

Hallå hallå! Eftermiddagen ägnades åt allt och inget. Typ datorn dårå. Beställde lite drejor på ellos nyss. En vårjacka och en väska vart det, för ynka 200 kr, eftersom att jag delade väskan med K. Jackan är svart och silkig, och jättefin! Har önskat mig en sån jacka länge. Här nedanför har den konstig form. Hoppas att den är mer som den guldiga. Så såg den ut på modellen. Väskan är också en favorit som händelsevis råkade vara på rea :D Super. det räddde min kväll tror jag. Blir tyvärr ingen film för mig ikväll p.g.a. stormen. Har försökt ringa Emma men får inte tag på henne. Puss
ZoomaZooma

Zooma

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0