Duktiga Malin!

Jag har vart ute och gått med Nisse nu i typ 20 minuter! :D
Fattar du?! Jag lyckades pallra mej upp ur soffan och klä på mej och gå ut! I'm ssooo proud (a), Jag fick lite frisk luft (och jobbig vind i ansiktet men annars vare lungt) och jag mådde t.o.m. lite bättre, så nu så har jag bestämt att jag ska gå ut igen, till biblan i vby (geek).. Hoppas bara att det inte blir värre, men jag tänkte att de är ju så lungt på ett bibliotek så det borde nog gå bra. Nisse ska med ofc. ;)
Okej, jag mår faktist rätt illa. Det kan ju faktiskt bero på att när jag gick där ute med Nisse så nosade han på något lite extra och när jag gick fram för att se vad det var så blev det en obehaglig överraskning - där låg en död råtta! STOR också! Helt blöt och .. nä, usch.. stackars den.. :/
Jaja, nu ska jag leta efter mitt bibliotekslånekort ! Puss!

Update, 13.22
Jag hittar inte mitt lånekort, sååå nu får jag fortsätta med att sitta här och gör vad fan jag nu gör ..

Kommentarer
Postat av: teresa

hihi. jag har två lånekort, för jag är geeeeek

2008-01-22 @ 17:17:46
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Joanna

Hjälper till lite. xD Poor Malin.

2008-01-22 @ 17:33:05

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0