Definitivt Läsvärt!

Hej hopp :D
Sitter i skolan förstås. Måste bara  skriva om en incident som inträffade alldeles nyligen. Det var två datorer bredvid varandra, och det var två killar som satt vid datorerna. Sexor var de. Och vi ville ju förstås ha datorerna (Jag och Malin)  så vi tjatade asmycket. Tillslut så sträckte jag fram handen och snodde en av killarnas mobil, och ba: Nu snor jag din mobil tills vi får datorerna. Och så sprang jag & Malin iväg med den och va borta i typ en minut. Sen när vi kom tillbaks så hade vi knappt rört den, och då upptäckte vi att killen hade lämnat sin dator, så vi ba; ååh, it worked :D Hehe. Så gsv vi mobilen till hanskompis, som fortfarande satt kvar vid sin dator.  Då ser vi hur Christian (typ skolans bästa lärare) kommer med denhär killen under armen (asså han hade lagt armen över killens axlar) och den där killen typ grinar skitmycket och säger; "Det var dom!! Dom tog min mobil!!"   och vi blev ju helt paffa och tänkte; ööh, vi hade inte tänkt att göra sönder den precis? och Christian ba; "Säg förlåt till honom.." Och då typ aktiverade jag min allra snällaste dagisfrökenröst och  ba; "Oj, förlåt. Vi bara skojjade, vi tänkte absolut inte göra något med mobilen." Och typ världens mest ångerfulla  ansikte. Shit asså. Överdrift or what? han var typ som ett dagisbarn. Yey.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0