Dagens

Dagens låt: Fota bläckward ;D (ni vill inte veta)
Dagens handcréme: Erikas olivgrejs.
Dagens beroende: Tuggummi
Dagens pluggarsnacks: Russin
Dagens fika: Sockerkringla
Dagens äntligen: Steg 15 i MA
Dagens överraskning: Ellos grejerna
Dagens perfekta: Nya väskan
Dagens skydd: Regnluvan
Dagens väder: Fult
Dagens person. Kitty (bara för bläckwardsången)
Dagens program: OC
Dagens chock: De där väldigt flexibla datorerna på tredje våningen i skolan, som gick att böja åt alla håll.
Dagens flintis: Magnus Betnér.
Dagens finaste: Min väska!
Dagens fulaste: Måste tyvärr säga Kenzas nya vårskor. Verkligen inte min smak. Annars är hon helskön på kläder.

Dagens hjälte: Frallan.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Kitty

jag är patrik, jag är patrik ,.nvnjj jjjjjj
bnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn *lägger ansiktet på tangentbordet*
jag är paaaaaatpaaaaatriiiiiiiik!!!
WAAAAAAABADABABOOOOOM

2008-01-24 @ 20:14:41
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: teresa

jag är svampbob, jag är svampbob jag är svamp-svamp-booooob! Haha, svamp-boob. Hot. hlj.bhnffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff *hyvudet på tangentbordet*

2008-01-24 @ 20:31:28
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0