cupcakes

Ojoj. Idag har jag vart hos min kära kompis Julia och bakat cupcakes, som blev lite lagom lyckade. Vi hade tyvärr ingen Philadelphiaost, så vi gjorde vanlig florsocker och vatten glasyr, vilket var ett storty misstag eftersom att den blev rinnig och då. Men det blev bra i alla fall. Nån gång i mitt liuv ska jag se till att köpa en muffinsform v(alltså en sån där i plåt som stödjer upp pappret så att det inte viker sig) och philadelphiaost och baka riktiga cupcakes, i såna där stora muffinpapper. Och då kan man passapå att köpa coktailbär och sätta på toppen. Ååh. På sportlovet kanske. Kan i alla fall lova er lite bilder ikväll eller imorgon på våra finfina muffins :) Puss

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0