cupcakes 2

Här är då lite bilder från vår bakning idag som gick så himla bra :D

Såhär såg det ut när vi bakade, och där är lilla jag :)
image49

Såhär såg muffinsena ut när vi skulle stoppa in dom i ugnen.
image47
Och här är jag och de fina muffinsen, direkt från ugnen! Inte jag då asså, utan muffinsen!
image48

Här ser ni min snyggaste raggningspose, som dessvärre inte funkade på julia :(  (haha, sexy face)
image53

Så här såg muffinsen ut
image52

Och såhär skulle muffinsen se ut .. *heh
Foto: Fredrik Sandin Carlsson

Jämför liksom, helt självklart att våra är snyggast!
image52Foto: Fredrik Sandin Carlsson

Kommentarer
Postat av: Kim

Mums, dem ser jättegoda ut!

2008-01-04 @ 22:46:31
Postat av: teresa

tack :D dom smakade väl lite lagom bra, men smeten var i alla fall
god ;)

2008-01-05 @ 11:02:03
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0