beige

Asså ååh. Jag har inte lust med nåt, men måste göra allt. Plugga, städa, tvätta håret och äta. Jag är sur. Jag villl bara sitta vid datorn och titta på massa sommarbilder. Och sen har jag ett till problem. De ska vara filmkväll hemma hos Emma ikväll, men mormor ska komma hit, och sen vill inte pappa att jag ska åka när det är storm ute. Sen ,åste jag köpa jeans och skor! Åh! Sen är jag sur på mina kompisar som alla skriver massa sms där det står; skulle inte vi göra nåt idag typ? Och jag ba; Ööh, I guess I didn't get the message. Åååååh! Sen undrar jag bara varför vi aldrig kan göra saker lite tidigare på helger? Ta inte illa upp (a) Men jag var bara tvungen att sätta in två fina klänningar (dock nästan på pricken likadana och från samma kollektion) för att ni ska bli glada. Kommentera!
image206

Vänstra bilden blev kanske lite avlång, men modellen är übersmal också!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0