Badminton

Hej allihopa!
Idag har jag vart hur duktig som helst! Till frukost åt jag gröt, och sen åkte jag till Spånga med Kitty och systrarna Petterson, och spelade badminton. Nice, or what? Igår var jag också jätteduktig! Lunch: CousCoussallad, Mellanmål; Blåbärsmoothie (utan tillsatt socker) och bovete. Bovete smakar bajs. Jag har i alla fall inte ätit godis sen i onsdags. Det är väl bra. Igår hade jag och Klara filmkväll och då snaska vi på ananas, sharon, passionsfrukt och fikon iställlet för godis, och de gick ju hur bra som helst. Måste dessvärre erkänna att jag fuskade lite, eftersom att jag tog några matskedar glass till de, men whatta heck! Jag hade faktist sagt att jag fick äta lördagsgodis. Det var mitt nyårslöfte i alla fall. Vad har ni haft för nyårslöfte, och hur har det gått med dom? Pussar 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska aldrig mer komma försent och leva hälsosamt :D
Om man räknar bort att jag försov mig med tre timmar när jag skulle käka lunch med pappa har det gått riktigt bra! Fast det har ju inte vart så mycket tider att passa nu i veckan ;)

2008-01-06 @ 18:14:14
URL: http://annapetterson.blogg.se
Postat av: teresa

haha, jomen lite då och då får man väl bryta löfterna ;D men idag kom du faktiskt i god tid. jag är mycket förvånad unga fröken petterson!

2008-01-06 @ 18:23:03
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0