Äckel-Päckel

Argh! Sur jag blir nu. Vi måste åka skridskor imorn. Eller man kan ju "glömma" det men då får man låna. Dessutom vill ju jag fp VG i gympa, så jag ska vara med. Men när man måste ha en gigantiskt eskimåjacka så blir man svettig, och om man blir svettig då duschar man, och var duschar man då? Jo, i vårt stenåldersomklädningsrum, som egentligen är avsett för just skridskoåkare, och som vid den här tiden på året däkert är alldeles blött på golvet. Vårt omklädningsrum är nog det skabbigaste jag vet. Tegel på väggarna och rött äckelstengolv. Ducshen är en dryg kvadratmeter, och det skulle aldrig falla mig i tanken att ens gå in där. Jag hatar. Ungefär såhär (varning för känsliga tittare!) äckligt är det. Fy fan! Jag vill inte! Men jag ska.. Men fan att jag ens sätter min fot i omklädningshelvetet. Fy vad jag inte vill det. Men pussar på er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: malin

mmm, skridskor är en jävlig sak! lika jävligt som den fyskamskitscabbäckliga duschen -.-

2008-01-21 @ 20:38:10
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0