2 januari 2008

God morgon!
Jag har börjat vakna jättesent (för att var mig) på mornarna. De senaste tre mornarna har jag vaknat halv elva!! Gud. Jag brukar vakna halvåtta ungefär på helgerna. Weird. Idag är mitt hår dagenefterlockigt, eftersom att Klara lockade mitt hår igår. Det ser jättekonstigt ut, men med lite tillruffsning och hårnålar så kan man nog få det att funka som en varierande frisyr bara, och det är ju bra. Planerna för idag är faktiskt inte helklara. Klockan har ju hunnit blivit tolv, så jag funderar på att kanske ha ännu en slappdag. Men man blir ju så bekväm i den sitsen, sen kommer jag aldrig orka ngt. Jusste, igår var ett undantag från mitt nta liv som startade på nyår då. Blev jättesugen på att äta nyttig lunch och slänga godisrresterna från nyår. Men nej.. Det känns lite onödigt att slänga dem.. På lördag så ska jag faktiskt få äta godis. Och idag har det enda onyttiga jag fåttv i mig, ett glas cola light, och det är ju faktiskt sockerfritt. Men jag föredrar vanlig cola före light eftersom det känns mer naturligt och smakar inte lika mycket kemikalier. Nej nu ska jag ta mig i kragen och faktiskt promenare nånstans. Vällingby kanske? Men mina vinterskor är ju så fula, och jag måste ha dem på pig. Böhö! Haha. Ha en bra dag! <3 

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0