Winner

Hejhå. Ska fatta mig ganska kort eftersom att jag sitter och tittar på Grey's Anatomy. Dagen blev inte riktigt som tänkt. Vi sprang efter vår buss hela två stationer men missade den anyway. Surt. I alla fall så kom vi dit och självklart var biljetterna till biovisningen kl. 17:40 slut. Malin skulle kolla på teater med sin mamma, så hon kunde inte stanna till nästa visning (på svenska), det kunde inte Leonor eller Julia heller.. Men Emma, Linnéa och Jag tog en buss in till stan där vi tog takeaway från Mc Donalds. Yummy. Sen såg vi filmen kl. 19.00 istället. Den var kul (som vanligt, för jag har ju sett den 2 gånger redan). Sen tåg vi tåget hem. Yes. Och jag kom tvåa på den lilla tävlingen i slutet av bion :) Hihi. Jag är nördig. Och vet ni! Idag hände något sånt som aldrig händer mig. Jag vann 1500 kr på någon jultävling. Gud så kul. Eller ja, 1500 i presentkort på IKEA, men anyway. Så jag var inte besatt av spelet 24/7 i julas i onödan. Yes. Jag hade registrerat både mammas och pappas namn så det blev ett presentkort på 1000 och ett annat på 500. Gud så roligt. Men min smått egoistiska familj tänker ta små delar av det. Men det förstår jag, för man ska ju egentligen inte registrera sina föräldrar i såna tävlingar. Men den här gången så tackar de mig bara. Tjoho. På topphumör nu. Nu ska jag fokusera på Grey's Anatomy. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Josiee

Nu är vinnaren av Steve Madden pumpsen ute i bloggen, kolla om det är du!

Om du inte vunnit så kommer det ytterligare en chans imorgon!

2008-02-27 @ 21:41:36
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Hanna

Kuul!!

2008-03-02 @ 16:47:02
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0