Totally Spies

Hej Hopp! Idag är det jättefint väder ute. Inte lika fint som igår. Men fint i alla fall. Idag ska jag förhoppningsvis göra något med Klara. Kuligt. Igår köpte jag en drömtopp. Den är väldigt somrig, men ett par jeans tonar ner det lite. Så nu i vår kan jag ha den til mörkblå jeans och sen i sommar till jeansshorts maybe. Fint. Ynka 98 kr fick jag betala. Hana köpte dock en likadan, men det gör ingenting för mig. Hade däremot gjort henne en tjänst om jag hade sagt att hon inte fick köpa en likadan som mig, för då hade den inte blivit stulen heller. För, Ja, den blev stulen. Och då blev vi barnsliga och lekte Totally Spies och förföljde/sprionerade på den misstänkta. Fast alla var klumpiga och mer som Farbror Gadget. Om ni vill läsa mer om vårt liv som Totally Spies så kan ni bara gå in på Hannas blogg. Nu skaj ag sminka mig för Klara kommer om tjugo minuter. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej!
Jag ska upp till vällinby och kolla om hon har lämnat tillbaka den idag och i sånnafall får jag köpa den igen!

Puuss

2008-02-23 @ 11:33:47
URL: http://hannafs.blogg.se
Postat av: Teresa

Frågade på H&M & Lindex & Apoteket. De hade inte fått in den.

2008-02-23 @ 13:26:30
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0