töntstämpel here i come?? :S

känner mej skit nördig! :( ja va den sista kvar i arenan. jag skrev prov i tre timmar! Käner mej skit nördig! och om ja inte får svart pist på den här kursen hänger ja mej! fyfan. fattar inte hur de kuned bli såå! fast de handlade ju faktist om sexualkusnkap, och det kunde ja för mycket om tydligen.. :) o hade pluggt för lite..
aja. ja bryr mej inte vad andra tycker om mej,än är det inte försent. och viss älskar mej ändå:) Teresa älsklingen t.e.x! :) o sötis malin... o alla andra somgöt mitt liv to teh heaven! Zigge, joppe, kim och jag ska ha lite mysipysi i helgen. blir nog inte så mycket mer än film, godis, läsk och hångel by zigge o kim. förlåt,glömde skriva att zigge egentligen sigrid. så de  e inge bög par eller så! o inget godis ätande för mej. godisförbud i ett år. fast de har ja säkert redan sagt.

nu ska ja skriva om Molière! helvetes jobb! måste bli klar den här veckan!
pussar! ♥

Bling bling hottie! slårmvad om att de ramlar av efter bara dagar, iallafall efter min behandling av datamöss! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dig också!

2008-02-06 @ 19:16:20
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0