today

Först var det sagt att vi skulle hem till mej och ha mysig filmkväll med fotbad, nagelfixning, annsiktsmask och gurkögon.
Men det blev bubbelbadkväll hos Malin istället. Fast först va jag tvungen att hämta min syrra från fritids, som vi sen lämnade med filmen Kogänget, en pizza, ett äpple och "nödtelefonnummer" till Hanna. Hon verkade väldigt nöjd. Det är jag med. Känner mej otroligt uppriskad efter bubbelbadet. Men vi hanh inte sitta där och slappa så länge. Fast det räckte faktist. Men det blev ingen annsiktsmask. Får fixa det i helgen eller nått. För jag begöver verkligen göra en. Var allför länge sedan senaste gången.
Är ganska nöjd med hur mitt liv flyter på just nu ;)
Vill gå på Akon live grejen i bryggeriet. Fast ja glömmde när den är. Får höra med Leo.
Pusss!


Kommentarer
Postat av: Teresa

fast ansiktsmaskarna hjälper bara om man använder de regelbundet. Annars så friskar de bara upp lite. puss

2008-02-21 @ 21:00:10
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0