today is the day

heej...
har tänkt på va hemskt mitt liv kommer bli om jag t.e.x utbildar mej till bankir och blir typ sveriges bästa. och sen, tänkt om man lade av med bankerna och hittade på något annat! vart skulle jag ta vägen dåh?? ni fattar på poöngen. jag vill ha ett bra liv, och tänker alldeles för lätt på det. jag kanske inte alls hittar en man. tänk om mina barn blir cp sakdade!? fast det skulle inte vara så farligt, de skulle fortfarande vara bar människor för det. men om de blev typ horor och dricker o knarkar och allt, då skulle jag dö!!
Aja, bäst att leva här och nu. just nu rullar livet på men jag har alltid en tanke som lixom ligger och gnager att jag jämt måste ta vara på min tid. som om det snart är slut! jag kommer aldrig uppleva den här dagen igen, och om jag inte gör nått lyckat av den så är den bortkastad. jag vet att man inte ska tänka så och det gör det hela ännu mer irriterande. slut klagat för meej!
to day is the big day!! :D

Pusssar!♥

Kommentarer
Postat av: Teresa

emmas liv kommer bli lyckad. destiny.detkan liksom inte bli på något annat sätt. älskling

2008-02-15 @ 10:52:28
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Johanna

Du tänker som jag.

2008-02-15 @ 15:37:24
URL: http://johannasnackarskit.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0