The Rose

Hej folk.
Sitter med en värmedyna på axeln. Har gjort något jättekonstigt med den. Crap. Hoppas att den blir bra tills imorn i alla fall. Ikväll går det inget intressant på tv. Let's dance är ju skitroligt. Not. Jag kom på att jag skulle vilja ha en pojkvän, nu när alla hjärtans-dag är aktuell och så. Då skulle han vara lite sådär halvsnäll och ganska ytlig med folk han inte känner. Sånna gillar jag. Dom är gulliga. Men sen skulle han förstås inte vara ytlig när det gällde mig ofc. Och då skulle jag vilja ha rosor och choklad på alla hjärtans dag. Ganska opersonligt, men gud så gulligt. Nu ska jag sluta dagdrömma och ta mig i kragen. Alla hjärtans dag var det. Det är en mysig dag tycker jag. Vi ska kola på bio med skolan då. En lite sådär  barnförbjuden film. Linas Kvällsbok närmare bestämt. Den har jag redan sett med Klara och Anna. Den var smårolig faktiskt. Nu ska jag kolla på lite grejor på nätet. Oops. JAg hittade just en gullig klänning. Påtal om rosor! :
image256
Ingenting man gar på sig, men den var ju gullig på sitt sätt. Modellen däremot var likblek. Usch. Dagens låt: The Rose - Bette Milder. Ni kan säkert klura ut varför själva ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

ursäkta, varför kallar du mig fitta för?
det var typ tio år sen?

2008-02-08 @ 19:30:05
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Teresa

konsekvenser?

2008-02-08 @ 19:49:08
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

sött, haha! någon är långsint, ja nämner henne inte vid namn :D *host*Teresa*host*

2008-02-11 @ 12:30:28
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: mia morot

shiit, älskar klänningen. (min valentine?) ;)
får man fråga vad designer heter?
pöss

2008-02-11 @ 21:13:39

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0