The Pussies are afraid of The Ocean

Godmorgon!
132 besökare vart det igår. Rekord, bortsett från 293 besökare som vi hade när vi var med på mest aktiva-listan. Kul med så många läsare. Jag vet att det egentligen är väldigt lite, om man jämför med Kenza och Blondinbella, men det är ju ändå ganska kul. Idag är det skola. På onsdag har vi prov i Sexualkunskap. Jag kommer få röd-pist (VG) tror jag. Men det nöjer jag mig med eftersom att jag har fått svart-pist (MVG) på de fyra senaste kurserna (kurs=NO, SO). Nu har ju jag ett eget skåp och allt! Har inte haft det sen jag tappade bort min skåpsnyckel i augusti-september tror jag. Men nu har jag köpt en ny. Gladis. Vi får hoppas på många besökare idag också :D HA en trevlig dag allihopa! Pussa! (min nya stamreplik. pussar! och pussa! hihi)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0