The high school musical-hat

Hej fröken blogg. (hihi)
Inte alls lika kul väder som dagarna innan, men temperaturen håller sig uppe vid 7-8 plus ändå. Och det är ju bra. Kvällen igår spenderades hos Systrarna Pteersons place med te, cheesecake och melodifestivalen. Sen gick Anna och hämtade "de lite starkare grejorna" som då var chilisnacks. Hihi. Efter melodifestivalen var alla lite halvsovande så vi tyckte att det var jättekul att spionera på deras granne som hade en High School Musical-hatt på sig. Busigt. Sen diskuterade vi vårt favoritämne i några timmar; Bloggar (/Blondinbella, eftersom att man hela tiden kommer in på hennes blogg när man allmänt pratar om bloggar). Vi har i stort sett sammma åsikter (systrarna Petterson och systrarna Abrudan asså). Idag har jag inget planerat. Om ingen ringer så ska jag faktiskt hinna ikapp med skolarbetet. Ett bad ska jag ta också. Sen ska jag nog ta fram mammas fot- och benmassage maskin. Den är min älskling. Pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0