The dress

Hej. Men gud vad vi är dåliga på att uppdatera. Ska bli mycket bättre, lovar. Nu ska jag snart ta och lägga mig, eftersom att det är skola imorn. Funderar på att klippa mig i helgen. Får se. Idag efter skolan kom jag hem och gjorde te till halsen. Vilket liv. I alla fall så hittade jag en jättefin klänning. Ni är säkert heltrötta på mig och mina catwalk-bilder, men jag måste ju visa dem för någon. Ha en bra kväll. Jusste, Gossip Girl var det ikväll också. Gulligt avsnitt. Nate verkar så snäll. Och bra att det löste sig mellan Blair och Serena. Men det är säkert bara tillfälligt. Somsagt, ha en trevlig kväll. Xoxo, You know you love me.

image263
The dress. 

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0