Solsken

Hejsan!
Humöret är uppe tack vare det härliga vädret. Jaa! Tyvärr så har jag lovat mamma att plugga idag. Kanske ska iväg med K och träna, pilates eller något. Får se. Kanske tar en tur til IKEA i helgen, och spenderar lite presentkort, hehe. Glömde att berätta att jag också, som typ alla mina andra kompisar, fick MVG på senaste kursen. Sexualkunskap. Hehe. Det förväntade ni er inte va? Nu är jag glad för det ar min sjätte kurs i rad som jag fick MVG på. Great. Har precis käkat frukost. Och druckit massa fanta. Det är egentligen förbjudet att dricka fanta på morgonen, men nu är det ju faktiskt lov. Idag åker nästan alla mina kompisar, som är kvar i Stockholm, iväg för att åka skidor m.m. Linnéa och Julia tror jag ska vara kvar. Hope so. Kommer säkert in lite foton av något slag (kanske från igår) eftersom att det inte kommer bli så mycket pluggande. Hehe. Jusste. Tänkte göra en liten dagens, fast för igår.

Gårdagens Dagens
Dagens melodi: Rich girl - Hall and Oats
Dagens händelse: Cino4 @ Tekniska Muséet
Dagens överraskning: Vinsten av presentkorten på IKEA. :D
Dagens sysselsättning: Stardoll.com Jag är jättetöntig och det vet jag om, men det här är faktiskt lite småkul. Hihi. Kolla liksom vad jag gjorde:
image348

De är ju som "klippdockor" och så kan man göra kändisar. Och ibland finns det saker som kändisarna har haft på någon gala i verkligheten. Det här är ju bara en modell, och jag kan vwrkligen inte fatta att värsta kopian av klänningen fanns på stardoll. Hihi. Och bilden hittade jag någon gång i januari. Ballt. Nej nu ska jag sluta nörda mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

snygg klänning =)

2008-02-28 @ 13:29:42
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas
Postat av: Teresa

yes :)

2008-02-28 @ 16:20:10
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0