Smaklöst

Nu har jag satt ihop en kombination. En kombination ni alla väntat på. Något som kommer förändra din syn på världen föralltid. Dessa situationer går bara inte att förklara sig ur. Skåda; Teresas smaklösa kollage!

image274
Såhär står det till: Alla har sin egen uppfattning om vad som är smaklöst, men för mig är det en självklarhet att man inte tycker att det här är fint. Först har vi Lil Kim, och nu menar jag inte bara detta hon har på sig här, utan hela hennes uppfattning om mode. Hon var ju lösa linnen uten bh som hennes tuttar bara väller ut från. Inte bra. Särskilt inte här när hon ser ut som en 13-åring i ansiktet. Usch. Sen är det en runway bild. Jag har aldrig gillar killmode på tjejer och det är klart att det blir värre när hennes bröst sitter nere i Skåne och urringningen ger en mardrömmar. Usch. Sen har vi en kändis som jag bara råkade googla upp, ingen aning vem hon är. I alla fall så blir jag sur på henne, för hon har en fin kropp, som hon framhäver på ett soooo wrong and slutty way. Och sen brösten som är uppushade till hakan. I kombination med blondihåret, läppstiftet och naughty girl minen så blir allt bara horigt. Sen är det sist men inte minst en sak jag veöat säka for a long time. Jag HATAR typisk amerikansk inredningsstil, som soffan däruppe. Fy. Smaklöst. Blä. Jag kan seriöst inte titta på det. Så ni får göra det istället. Pussar


Kommentarer
Postat av: Caroline

ingen vacker syn precis !

2008-02-16 @ 12:21:12
URL: http://caroolineee.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0