Singing Bee

Men gud kan någon snälla bara tala om varför vi har fått 116 unika besökare idag, när vi brukar ha omkr. 20? Och vi är inte med på mest aktiva listan heller. Konstigt. Tell me everythin you know!

Kvällen vart jättemysig. Ringde Klara som kom hit och kollade på Singing Bee med mig. Så B att det blir bra helt enkelt. Vi åt persiko och hallonglass med ananas och kiwi, och kex. Namnam. Och drack äppelcider. Super. Kommer upp en liten nostalgiberättelse som kom upp i min lilla hjärna nu ikväll. Mycket minnen med Klara Petterson, min älskling. Nu ska jag ta en kopp te och sen försöka sova. Pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0